Özel bir gün ve hafta sonu

Bu hafta Romance Media’daki perde arkasında çok şey var. Ayrıca, heyecan verici olan Sabah, Borneo’ya yapılan son baskımızı da başlattık.

İşte seyahatimizin çoğunu detaylandıran ilk makalemiz. Sabah’a bakmamız çok şey ele aldığından, bunu Malezya’nın bu muhteşem kısmı için hayati rehberimize çağırıyoruz. Aynı zamanda şimdiye kadar yaptığımız en büyük gönderilerden biri, bu yüzden okumaya başlamadan önce kendinizi rahatlatın.

Ayrıca, Sabah hakkında önümüzdeki birkaç ay boyunca piyasaya sürüleceğimiz daha ayrıntılı bilgilerin omurgasıdır, bu yüzden Sabah hakkında daha fazla şey görmeyi bekleyin.

Ayrıca bu hafta tanıştığımızda yıldönümümüz olduğu için biraz kutluyoruz. Bu iplik hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.

Ve biraz arka plan gibi, geçen hafta sonu Bayan Romance’ın annesinin doğum gününü (mutlu yıllar, Jeanette!) Kutlamak için muhteşem Port Stephens’e sahilden çıktık ve işte bu geziden bazı çekimlerden bazıları. Bu, Port Stephens rehberimizi çok yakında yayınlayacağımız anlamına geliyor.

Umarım bu haftanın IG sürümünden hoşlanırsınız ve yakında tekrar görüşürüz.

Jim ve Christina XX

Her Cuma gönderdiğim haftalık bültenimize kaydolmayı unutmayın. İçinde haftanın gönderilerinin bir özeti ve bizimle neler olduğuna dair haberler var. Ayrıca, koştuğumuz yarışmalarda veya verdiğimiz freebies hakkında size özel bir bildirim veriyoruz.

Haber bültenimizi ve ayrıca seyahat konusundaki ücretsiz e -kitabımızı almak için buraya tıklayın.

Port Stephens çevresindeki sular-Sydney’in kuzeyinde sadece birkaç saat sürüyor ve sadece hızlı gelişen Newcastle’ın köşesine doğru ilerliyor-kesinlikle şaşırtıcı. Burada seviyoruz ve tipik olarak olabildiğince ortaya çıkıyoruz. Yıllardır Bayan Romance’in favorisi oldu ve milletlerim Avustralya’ya geldiğinde, burada da kesinlikle keyif aldılar.

Buradaki en büyük kasaba, Nelson Körfezi, çarpıcı bir küçük marina ve yapacak çok şey var. Balinaları ve yunusları tespit etmek için dışarı çıkmak için en iyi nokta, ki bu kesinlikle kaçırmamanız gereken bir şey. Queensland’da balina tespitine gittik ve çok eğlenceli.

Burada Nelson Körfezi’nde çok sayıda restoran ve dükkan ve müthiş bir pub var.

Bu Bagnalls Plajı Nelson Körfezi’nden biraz yukarı. Port Stephens sahil şeridinin kesinlikle çarpıcı bir parçası değil, aynı zamanda yerlilerin yıllarca sessiz kalmayı başardığı altın Nugget gizli noktalardan biri: Bu yıl boyunca tasma dışı köpek dostu bir plaj!

Köpeklere izin veren bir plaj bulmak çok nadir olduğu için, köpek sahipleri pooch’larını kontrol altında tutmaya gerçekten dikkat ediyorlar. Bu, köpeklere meraklı olmasanız bile, burada iyi olacağınız anlamına gelir.

Yeni sezonun başlangıcına dair kanıtları görmek için bu gece tekrar Sydney’e geri döndük. Bu gökyüzü mükemmel bir bahar tarzı ve bakmak kesinlikle çarpıcı. Ne düşünüyorsun?

Bugün büyük gün. Tüm bu yıllar önce (aslında 16) Bayan Romance ve ben Paddington’un Sydney banliyösünde bir su dükkanında (bu sadece su satan bir dükkan) tanıştık. Huzurlu bir backpackerdım ve bir pixie kesiminde parlak pembe ve düzeltme kağıt beyaz saçları vardı ve ilk görüşte aşktı.

O zamandan beri, dünyayı birlikte gördük ve ikimizin de düşündüğünden daha da derin düştü. Bu inanılmaz bayanla yaşamak, sevmek, seyahat etmek ve çalışmak şimdiye kadar yaptığım en heyecan verici şey. Bana hayatımın gerçekten ne kadar kutsanmış olduğunu hatırlatıyor.

İşte 16 yıllık mutluluk ve macera, sevgilim.

Bugün, Bayan Romance ve ben bir yürüyüş macerasıyız. Zaten Sydney Fishmarkets’e yürüyoruz. Yolumuz bizi böyle bir Sydney anıtı olan Anzak Köprüsü’ne götürüyor. Hatta bazıları bunu ünlü Sydney Harbor Köprüsü’nden daha fazla sevdiklerini söylüyor. Ne düşünüyorsun?

Sydney Fishmarkets, burada ziyaret ediyorsanız şehrin büyük kenelerinden biridir. Eğer burada yaşadıysanız, en az bir kez buradasınız.

Hiçbir şey satın almayacak olsanız bile, balıkmarketlerin gösterisi sizi eğlendirmek için yeterlidir. Aynı zamanda bir ısırık su tarafından yemek için mükemmel bir yer.

Birçok insanın fark etmediği şey, balıkmarketlerin arkasında bir yum cha restoranı var ve oldukça kanlı iyi. Daha önce Yum Cha’yı duymadıysanız, temelde masanızda oturduğunuz ve yiyecekleri size getiren bir Çinli büfe. Bu harika değil mi?!

Sydney çevresinde bunu sunan birçok yer var ve Fisherman’ın The Fishmarkets’teki iskamı en iyilerinden biri. Yum Cha hakkında bir süre önce yazdık, ama o zaman bu yeri duymamıştık… Sanırım bu yazıyı tekrar ziyaret etmenin zamanı gelmiş olabilir. Ne düşünüyorsun?

Bu haftanın Seyahat Özeti

Her hafta, seyahatlerimizin daha önce hiç görülmemiş fotoğraflarını kullanarak en sevdiğimiz seyahat yerlerinden bazılarına geri dönüyoruz. İşte bu hafta tekrar bakıyoruz.

Klasik Venedik Görünümü: Kanallar, Gondollar, demirleme direkleri ve ikonik Venedik Mimarlarının bu klasik sıva duvarlarıe. Bu şehir, düşündüğümden çok daha çarpıcı ve romantik olarak beni gerçekten şaşırttı… ve güzel olacağını biliyordum, o kadar değil!

Son birkaç yıldır Venedik hakkında çok şey yazdık. İşte Venedik kapsamımızın bir seçimi.

Manhattan Adası’nın kalbindeki Central Park, New York City’nin ne hakkında bir anahtar. Bu inanılmaz yoğun nüfuslu kentsel alanın ortasında doğanın büyük bir alanı olduğunu düşünmek her zaman beni hayrete düşürüyor.

Bu, Banka Gölü’nün güneye bakan Bank Rock Bay’in üzerindeki köprü. Buradan parkın üzerinde yükselen şehrin gerçekten müthiş bir bakış açısı elde ediyorsunuz.

İlk zamanlayıcımızın NYC için hayati kılavuzu için buraya tıklayın!

Aleenta Phuket ana havuz sadece çarpıcı. Yüzebileceğiniz ve keyfini çıkarabileceğiniz daybeds de mükemmel bir dokunuş ve daha sonra Tayland’da lüks ve romantizm arıyorsanız, okyanus üzerindeki görünümün ek faktörü bu oteli bir zorunluluk haline getiriyor.

İşte odaların bir video geçişi ile tam incelememiz.

Aleenta Phuket’in ana tesisinin hemen yanında bu. Villa Noi, yani Tayland’da ‘büyük’ ​​anlamına geliyor ve hemen hemen Bayan Romance’ın rüya evi. Orta yüzyıl ortası konak tasarımı çok iyi yapılmış, ama bu sadece eğlence alanı ve mutfak.

Atıştan, ana yatak odası ve bölünmüş mutfak ve bölünmüş bir villada ayrı bir bina ile önemli bir bina var ve solda mülkün etrafına dağılmış tek yatak odalı bungalovlar var. Büyük gruplar veya düğün partileri için mükemmeldir. Burası büyük bir aile için de müthiş olurdu.

Bunu ve tesisin odalarının geri kalanını görmek istiyorsanız, burada Aleenta Phuket’in video yürümesine göz atın.

Petronas kuleleri, bir zamanlar dünyanın en yüksek binaları, Malezya Yarımadası’ndaki Kuala Lumpur’un odak noktasıdır. Gerçekten çok çarpıcı ve şaşırtıcı derecede parlaklar. Ayrıca, Malezya’nın yoğun başkentinin ortasında görmeyi beklediğim değil, önlerinde olan parka da şaşırdım.

Biz gerçekten bizim kısa zaman KL zevk. Sadece bir gece için oradaydık, ama her zamanki şekilde, hepsini paketledik. İşte ilk zamanlayıcılar için 24 saat KL rehberimiz.

Tayland, Phuket, en romantik akşam yemeği olduğu söylenir, Thavorn Beach Village Resort Halk bu kadar yaşamak için çok şey var. Tesis, Phuket’in Party Hub Patong Plajı’nın hemen karşısındadır, ancak barış, lüks ve romantizm açısından çok daha uzaktır.

Phuket Thavorn’un bu bölümündeki en eski tatil yerlerinden biri ilginç, benzersiz ve yaşlanıyor. İşte bu büyüleyici tesis hakkındaki tam incelememiz.

Bu haftanın IG sürümünden keyif aldığınızı umuyoruz. Şimdi bize, haftanız nasıl oldu?

Bay ve Bayan Romance tarafından Instagram üzerinden görüntüler: @Mrandmrsromance